The only logical conclusion is that he was cloned

Something is wrong with the world when fark finds something "real" news organizations miss. (When I first learned about fark, I confused it with FARC, a different organization entirely. That's right, a terrorist organization has its own official web site. Gotta love the Internet.)

Anyway, fark has pointed out that the guy that Pakistani forces claim today to have surrounded along the border with Afghanistan, Ayman al-Zawahiri, was already reported to have been captured two years ago by The Grauniad. They never printed a correction (as far as I can tell) so I guess he cloned himself.

Comments (6)
  1. Steve Sheppard says:

    The Grauniad?

  2. Anonymous coward says:

    That would be The Guardian newspaper in Britian. They are notoriously bad spellers, hence the affectionate nickname.

  3. Ben Hutchings says:

    The Guardian only reported that an Iranian newspaper said he had been captured; it didn’t report the capture as fact. If the Iranian report was wrong, that wouldn’t make the Guardian report wrong and in need of correction.

  4. Tim Smith says:

    Hmm, sounds like that could be used for liable reporting by proxy. "Hey, I didn’t say you liked to run around in a ladies dress and a football helmet, I was just reporting that someone else said that."

  5. David Kafrissen says:

    If you read the article it says that the Iranian government denied that they had him.

    Maybe they had him and let him go?

  6. Owen says:

    Hmm, sounds like that could be used for

    > liable reporting by proxy.

    Congratulations, you’ve just invented the tabloid newspaper industry!

Comments are closed.

Skip to main content